Koszty dostawy pokrywa kupujący i wynoszą one:
transport po uprzedniej płatności przelewem: 28PLN
transpotr pobraniowy : 32PLN
Koszty dotyczą ilości z przedziału od 1 do 4 szt.
Współpracujemy z firmą kurierską OPEK.
Więcej informacji możecie Państwo uzyskać na stronie internetowej: www.opek.com.pl
Tak - Państwa dane są w pełni bezpieczne. Wykorzystujemy je jedynie w celu przetworzenia zamówienia.
Czasami jest tak, że identyczne opony są dostępne w kilku naszych magazynach zaopatrzeniowych. W takim przypadku różne są czasy dostaw i najczęściej wiąże się to również z różnymi cenami. Może się na przykład zdarzyć, że opony, które klient chce kupić są tańsze w najbardziej oddalonym magazynie o jakąś kwotę - wtedy klient decyduje, czy chce zaczekać i zapłacić mniej, czy też płaci drożej ale otrzyma opony szybciej.
Tak - zwrotu można dokonać przesyłając na nasz adres opony w terminie do 10-ciu dni od ich otrzymania. Warunkiem niezbędnym jest, aby opony nie były wcześniej montowane na felgi. Kupujący odsyła towar na swój koszt.
Absolutnie nie! Zapewniamy, że zakupy w naszym sklepie internetowym Opony-Auto.pl są bezpieczne. Zakupione opony są ubezpieczone podczas transportu. Dokładamy wszelkich starań, aby Klient dokonujący zakupów w naszym sklepie czuł się komfortowo i miał pewność, że składając zamówienie otrzyma dokładnie to, czego oczekuje. Satysfakcję i profesjonalną oraz miłą obsługę dodajemy gratis.
Jesteśmy firmą wyłącznie z polskim kapitałem. Właścicielem naszej platformy sprzedażowej jest firma Blask Auto-Serwis z siedzibą w Zielonej Górze przy ulicy gen.J.Dąbrowskiego 80b. Istniejemy od 1990 roku. Działamy na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Zielona Góra pod nr ewidencyjnym 05495. Nasza firma ciągle się rozwija, ponieważ inwestujemy w rozwój technologiczny oraz naszych pracowników. Możecie nas Państwo znaleźć w większości polskich katalogów sklepów internetowych oraz w różnego rodzaju serwisach tematycznych, porównywarkach, forach. Nasze reklamy można znaleźć zarówno w prasie codziennej, radiu, jak też w Internecie. Nasi Klienci odwiedzają nas w siedzibie firmy. Nie jesteśmy anonimowi. Możecie być Państwo pewni, że jesteśmy poważnym partnerem.
W wyjątkowych sytuacjach jest taka możliwość.
Preferujemy jednak zamówienia złożone przez formularz zamówienia. Staraliśmy się, aby był on jak najprostszy i jak najbardziej przyjazny dla kupujących.
Tak - jest to możliwe.
Podczas zamówienia należy wybrać odpowiednią opcję dostawy: „odbiór osobisty” i skontaktować się telefonicznie w celu ustalenia konkretnego terminu.
Tak. Prosimy, aby zamieścić taką prośbę w oknie „Dodatkowa wiadomość dla sklepu” podczas składania zamówienia.
Tak. Do każdego zamówienia wystawiany jest stosowny dokument sprzedaży.
Dla klientów prowadzących działalność gospodarczą wystawiamy Faktury VAT.
Dla osób prywatnych wystawiamy imienne Faktury VAT Detaliczne.
Oferta widoczna w sklepie zawiera pełen asortyment towarów zawartych w cennikach producentów opon. Czasami musimy zamówić opony u producenta, bądź u dystrybutora. Zdarza się tak, że danego modelu opon po prostu nie ma na rynku - taka sytuacja miała miejsce w grudniu 2010r. kiedy to olbrzymi popyt praktycznie ogołocił europejskie magazyny z opon zimowych. Jeżeli upatrzonych przez klienta opon nie można zdobyć, kontaktujemy się z nim informując o tym fakcie. Klient często decyduje się na inny model opon, bądź też rezygnuje z zakupu.
Sprzedajemy opony, które są nie starsze niż 24 miesiące od daty produkcji, mimo iż Polska Norma uznaje za nowe i pełnowartościowe opony wszystkie wyprodukowane do 36 miesięcy od daty produkcji. Produkty starsze, które znajdują się w ofercie mają opisaną datę produkcji.
Obecnie nie stosuje się kart gwarancyjnych na opony. Podstawą do ewentualnych roszczeń gwarancyjnych jest dowód zakupu - faktura VAT lub faktura VAT detaliczna.
Po złożeniu zamówienia informujemy Państwa o tym, że wkrótce otrzymacie Państwo wiadomość dotyczącą realizacji zamówienia. W rzeczywistości jednak każde zamówienie jest realizowane indywidualnie przez naszego pracownika i może się zdarzyć tak, że Państwo złożycie zamówienie w piątek wieczór a potwierdzenie o jego realizacji dotrze dopiero w poniedziałek rano. Prosimy o wyrozumiałość.